The Ninth Circle Alliance


 
Index pageHomeFAQRegisterLog in

Share | 
 

 Welcome back to TNC!

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
DARKK1LLER

avatar


PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Sun Nov 27, 2011 12:38 pm

omg again? i was in ashes and u wake me up........! i will give it a try Twisted Evil
Back to top Go down
Bajdee

avatar

Age : 38

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Mon Nov 28, 2011 5:10 am

DARKK1LLER wrote:
omg again? i was in ashes and u wake me up........! i will give it a try Twisted Evil
omg what are u smoking man i wanna try too Smile
Back to top Go down
CriticalStrike
Web Admin
avatar

Age : 27

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Mon Nov 28, 2011 7:27 am

I CANNOT BELIEVE IT!!! DARKK1LLER IS HERE! WTFOMFG!

*PUNCHES-IN-DA-HEAD*

I really thought you are not checking your email at all.
It's really NICE to see you here with us once again dark.

<3 (not gayish)

_________________
CriticalStrike - MML2 THD clan leader / MML2 TNC alliance leader
Goral - MML2 Bartz/Erica Game Master
Crit - L2NW / L2Maxter administrator
Back to top Go down
DPS

avatar

Age : 27

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Mon Nov 28, 2011 8:59 am

Just like the good old times .....

_________________
DPS/MARITSA
Back to top Go down
CriticalStrike
Web Admin
avatar

Age : 27

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Mon Nov 28, 2011 9:02 am

Indeed!

_________________
CriticalStrike - MML2 THD clan leader / MML2 TNC alliance leader
Goral - MML2 Bartz/Erica Game Master
Crit - L2NW / L2Maxter administrator
Back to top Go down
uberprinny

avatar

Age : 41

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Fri Dec 02, 2011 8:07 pm

You ever felt like you are just a tiny ant compared to the rest of the people in shilien server? I did. I kinda miss my hometown startup at dark elf village. I had to stop and look at the map a few times.

Anywho I m not sure if I can find you guys that easy the population on the server reminded me of the downtown core. If you find a crazy d.elf asking for direction and bearings, that whould be moi. XD
Back to top Go down
Alcolista

avatar

Age : 25

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Sat Dec 03, 2011 12:36 am

yooooooooooooooooooo!!! uber!!!!!!!!!!!
im alco btw. nice too see you again. what nick name you use? Very Happy
Back to top Go down
Lai

avatar

Age : 29

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Sat Dec 03, 2011 2:51 am

It gets easier to find ppl after their trough Talking Island, just keep up the Salutations and I'll find you Razz or think outside of the box and use trade chat.

By the way, when the clan will be created?

_________________
Lann lvl 85+ Iss Enchanter
Back to top Go down
Aru

avatar

Age : 29

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Sat Dec 03, 2011 2:55 am

fck cant play with fcking lag u.u sorry but i cant play there...
Back to top Go down
Lai

avatar

Age : 29

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Sat Dec 03, 2011 3:10 am

You should really reconsider playing on Chronos or Naia. Today I was in Heine region on Chronos and there was only handful of players porting in and out and the quest and grind spots was like untouched. It's actually a LOT less traffic even if both servers show up heavy.

_________________
Lann lvl 85+ Iss Enchanter
Back to top Go down
CriticalStrike
Web Admin
avatar

Age : 27

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Sat Dec 03, 2011 11:24 am

Lai wrote:
By the way, when the clan will be created?
It is created, but I was travelling more than 1000 km with bus for the last 24h. I feel like OWNED Very Happy

Also I have to re-install my OS, because I've installed 32 bit OS and I don't have drivers for it now. Onwed again :/

I will give my password to SpiritHell so he can invite you in the clan.

_________________
CriticalStrike - MML2 THD clan leader / MML2 TNC alliance leader
Goral - MML2 Bartz/Erica Game Master
Crit - L2NW / L2Maxter administrator
Back to top Go down
Lai

avatar

Age : 29

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Sat Dec 03, 2011 11:35 am

Lol isn't there any trains in Blugaria? xD Must've been pain to sit 24h.

_________________
Lann lvl 85+ Iss Enchanter
Back to top Go down
L0VE

avatar

Age : 26

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Wed Dec 07, 2011 8:51 am

Meow O.o
Back to top Go down
CriticalStrike
Web Admin
avatar

Age : 27

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Wed Dec 07, 2011 11:24 am

lol? I can expect this "Meow" from MeowMeow, but not from L0VE Smile

Sup?

_________________
CriticalStrike - MML2 THD clan leader / MML2 TNC alliance leader
Goral - MML2 Bartz/Erica Game Master
Crit - L2NW / L2Maxter administrator
Back to top Go down
blackhaos

avatar

Age : 25

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Wed Dec 07, 2011 4:43 pm

hehe i m in too 25 FUCKING DAYS LEFT for the army and im free.
Back to top Go down
L0VE

avatar

Age : 26

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Wed Dec 07, 2011 6:28 pm

dam missed old times with ya all <3 !! =D
Back to top Go down
CriticalStrike
Web Admin
avatar

Age : 27

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Wed Dec 07, 2011 8:50 pm

blackhaos wrote:
hehe i m in too 25 FUCKING DAYS LEFT for the army and im free.

That's quite nice!

I really hope you will join THD, but I know you will go with Cursing.

_________________
CriticalStrike - MML2 THD clan leader / MML2 TNC alliance leader
Goral - MML2 Bartz/Erica Game Master
Crit - L2NW / L2Maxter administrator
Back to top Go down
CuRsInG

avatar

Age : 26

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Wed Dec 07, 2011 11:19 pm

CriticalStrike wrote:
blackhaos wrote:
hehe i m in too 25 FUCKING DAYS LEFT for the army and im free.

That's quite nice!

I really hope you will join THD, but I know you will go with Cursing.

jealous ! hahaha xD
Back to top Go down
Etiainenn

avatar

Age : 27

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Thu Dec 08, 2011 12:08 pm

Count me in Razz However my notebook has overheating issues, so I don't know if technically I'll be able to play Razz
Back to top Go down
CriticalStrike
Web Admin
avatar

Age : 27

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Thu Dec 08, 2011 1:13 pm

That's cool! +1 Smile

_________________
CriticalStrike - MML2 THD clan leader / MML2 TNC alliance leader
Goral - MML2 Bartz/Erica Game Master
Crit - L2NW / L2Maxter administrator
Back to top Go down
Freelancer

avatar

Age : 32

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Thu Dec 08, 2011 3:04 pm

You guys still stuck on lineage2
Forget this game its gonna fail lol

So how many free European sers there is?
How many players?
Rates?
Accounts/Boxes allowed?

BTW
CABAL FTW
WM3 FTW
In FUTURE TERA FTW


Another thing does any one play cabal? have items or account to sell or something like that?
Back to top Go down
CriticalStrike
Web Admin
avatar

Age : 27

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Thu Dec 08, 2011 3:20 pm

L2 is gonna die? lol! Lineage II Wins the Massively Poll

http://www.lineage2.com/en/news/press/lineage-ii-wins-the-massively-poll.php

From NCSoft we have 4 servers. 1 is for EU, but we play in Shilen (NA server), because the characters transfers are not allowed there (same as Madmeld).

The servers are really full of people and it is fun.

Rates? This is retail, lol... 1x

Accounts/boxes - nobody says there is limit and I haven't try to login dual box, but it is not forbidden.

_________________
CriticalStrike - MML2 THD clan leader / MML2 TNC alliance leader
Goral - MML2 Bartz/Erica Game Master
Crit - L2NW / L2Maxter administrator
Back to top Go down
Freelancer

avatar

Age : 32

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Thu Dec 08, 2011 3:29 pm

LOL

Now you gonna make me test that shit
Its 2 many games lol
Back to top Go down
Freelancer

avatar

Age : 32

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Thu Dec 08, 2011 5:26 pm

Lol cant get in traffic is heavy WTF
NO respect for older ppl these days
Back to top Go down
CuRsInG

avatar

Age : 26

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Thu Dec 08, 2011 9:14 pm

Freelancer wrote:
Lol cant get in traffic is heavy WTF
NO respect for older ppl these days

hahahahaha , keep spaming logins and you will be on soon Razz
Back to top Go down
Lai

avatar

Age : 29

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Fri Dec 09, 2011 10:01 am

Speaking of new games this one I'm going to present you is JUST a copy of the amazing
Blade & Soul Closed Beta Testing 2 made in to a private server. Don't worry this isn't good enough to drag you away from L2 since it only has to offer what the RETAIL CBT2 had to offer wich is only stuff to lvl 15, ANYWAYS if you're been itching to try it TRY IT NOW!

http://bns.atomixro.com/?page=how

It has a really good feel Razz Just to sate up your vocarious hype from waiting this game to come out. xD

Blade & Soul Closed Beta Testing 2

_________________
Lann lvl 85+ Iss Enchanter
Back to top Go down
Freelancer

avatar

Age : 32

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Fri Dec 09, 2011 1:05 pm

Well i just tested but fuck i lag alot on that serv

Why don't you guys play European serv ?
And well i can some one teach me how to play i feel allot noob in there LOL

Nicks in game plz so i can try pm you guys

Other questions:
Only 2 chars per account?
Best current classe in game? (Doing a Storm mage always the most powerful in low rates)

You guys active? +-?
Back to top Go down
XenderWind

avatar

Age : 29

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Fri Dec 09, 2011 3:31 pm

BTW i have 2 characters on atm without any issue xD

@Freelancer - NCsoft gives us some bonuses every 5 levels after 40 with armors and everything you need to lvl up faster Razz + a really good bonus in less than a weak an OL can achieve 66 without playing 24/7 Razz

_________________
Student of Computer Science / Web Developer / *nix Nerd / Net Admin
LordFoivord Iss Dominator/Aeore Shilien Saint 99/97
XenderWind Sigel Phoenix Knight 93
Frinda Tyrr Maestro 87
IronDeuceIss Dominator88
SirLuthien Aeore Shilien Saint 95
MG200 Aeore Eva's Saint 92
SirBastian Wynn Acrana Lord 93
SirLucan Iss Hierophant 93
Back to top Go down
Lai

avatar

Age : 29

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Sat Dec 10, 2011 4:15 pm

For those like me who didn't know, there is Reconstruction NPC named Moe in Giran town square that trades your junk for treasure boxes that can give you random items (enchants,accessories,elixirs and more).

Here's some amounts of some items you can trade.

667 Animal skin/Animal Bone or 1000 Stem or 154 D Crystals or similar other low level mats + 50000 adena.

_________________
Lann lvl 85+ Iss Enchanter
Back to top Go down
L0VE

avatar

Age : 26

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Wed Dec 14, 2011 5:29 am

do you all play on Naia(eu) ? :3
Back to top Go down
CuRsInG

avatar

Age : 26

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Wed Dec 14, 2011 10:09 am

L0VE wrote:
do you all play on Naia(eu) ? :3

Naia suck since there are players 87 + with gear farmed the last 5 +/- years xD you can't mess with them xD

tanas feel free to pm cursing / npcbuffer for any help ! My online time is not that high like i was planing ( something change my plans for l2 xD ) but its not that hard to find me Very Happy

else makias-@hotmail.com here I'm kinda online xD
Back to top Go down
L0VE

avatar

Age : 26

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Fri Dec 16, 2011 2:33 pm

so you all peeps are in Shilen server? who i can pm to get invite to clan? :3
and l2 so much changed almost like Aion x.x
Back to top Go down
CriticalStrike
Web Admin
avatar

Age : 27

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Fri Dec 16, 2011 7:32 pm

Yes, Shilen.

About the PM: Crit (me), Lann, DPS.

_________________
CriticalStrike - MML2 THD clan leader / MML2 TNC alliance leader
Goral - MML2 Bartz/Erica Game Master
Crit - L2NW / L2Maxter administrator
Back to top Go down
DPS

avatar

Age : 27

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Sat Dec 17, 2011 9:23 pm

She is in Smile
We are getting bigger!

_________________
DPS/MARITSA
Back to top Go down
Axeron

avatar

Age : 29

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Sun Dec 18, 2011 11:00 am

Come on guys, where are you, why you are not loggin in?

_________________
Axeron - Tyrr Warrior - 86+lvl (main)
ShylaS - WarCryer - 7xlvl (buffer, sami-active)
Back to top Go down
CriticalStrike
Web Admin
avatar

Age : 27

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Mon Dec 19, 2011 12:59 pm

+1 to the question

_________________
CriticalStrike - MML2 THD clan leader / MML2 TNC alliance leader
Goral - MML2 Bartz/Erica Game Master
Crit - L2NW / L2Maxter administrator
Back to top Go down
Etiainenn

avatar

Age : 27

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Sat Dec 24, 2011 9:40 pm

COunt me in.. On What server are you guys playing? Bartz ? Who do I have to pm ? I'm gonna play paladin, because I like tanks ;P
Back to top Go down
Axeron

avatar

Age : 29

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Mon Dec 26, 2011 9:45 am

Server - Shilen, pm DPS, Axeron, Lann for invites and MaterialGirl too... : )
Back to top Go down
Lai

avatar

Age : 29

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Mon Dec 26, 2011 11:48 am

Good choise Razz we lack a proper Tank xD

_________________
Lann lvl 85+ Iss Enchanter
Back to top Go down
DPS

avatar

Age : 27

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Mon Dec 26, 2011 7:37 pm

Etiainenn is back in the clan Smile

_________________
DPS/MARITSA
Back to top Go down
XJohnyCageX

avatar

Age : 24

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Tue Dec 27, 2011 3:32 pm

Hello i got l2....i made acc i logged in Shilen...i made character...but dun wtf i have to do now some clues here or ingame plx <3 XD
Back to top Go down
Axeron

avatar

Age : 29

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Tue Dec 27, 2011 9:19 pm

Just fallow quest guid... till 40th lvl... You will make 40th lvl for... hmm 2/3h? After that hit cruma tower lvl 1, 46/7lvl, Cruma tower lvl 2 53/4 lvl and etc : )

_________________
Axeron - Tyrr Warrior - 86+lvl (main)
ShylaS - WarCryer - 7xlvl (buffer, sami-active)
Back to top Go down
MaNiEk

avatar

Age : 23

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Mon Apr 30, 2012 1:29 pm

Hello all Smile Im decided to play on retail (hope i wont be no life like on private servers) Razz I heard that you play on Shilen so i created there character, im lvl 10 atm Razz
Can anyone invite me to academy?Razz
Back to top Go down
XenderWind

avatar

Age : 29

PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   Mon Apr 30, 2012 1:39 pm

Yeah sure PM me on XenderWind or Zeyna so i can invite u

_________________
Student of Computer Science / Web Developer / *nix Nerd / Net Admin
LordFoivord Iss Dominator/Aeore Shilien Saint 99/97
XenderWind Sigel Phoenix Knight 93
Frinda Tyrr Maestro 87
IronDeuceIss Dominator88
SirLuthien Aeore Shilien Saint 95
MG200 Aeore Eva's Saint 92
SirBastian Wynn Acrana Lord 93
SirLucan Iss Hierophant 93
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Welcome back to TNC!   

Back to top Go down
 

Welcome back to TNC!

View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3

 Similar topics

-
» how to get one muxxu Account back after getting banned. (no Garantee!)
» WoW china is back+need to update to 3.1.3+new realmlist
» Walking dead starts back up tomorrow night
» When do you go back to school?
» Sup Nigga!!!!!! look whos back.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
The Ninth Circle Alliance :: Global :: News-